Europejska Kampania Reklamowa Drutex

Nowa kampania reklamowa jeszcze mocniej uwypukla przewagi konkurencyjne produktów DRUTEX. Cechy okien przedstawiane są w nowej odsłonie reklamy w powiązaniu z osobistymi przymiotami poszczególnych piłkarzy i atutami wynikającymi z ich narodowości, czyli: precyzja (Philipp Lahm), wytrzymałość (Jakub Błaszczykowski) oraz elegancja (Andrea Pirlo). W projekcie wykorzystana została gra słów, z jednej strony podkreślająca zalety okien DRUTEX, z drugiej określająca największe atuty ambasadorów marki.

Każdy produkt DRUTEX jest „szyty na miarę”. Produkowany według indywidualnego zamówienia i oczekiwań Klientów. Bazując na koncepcji poprzedniej kampanii „Okna DRUTEX - Wybór Mistrzów”, firma przedstawia i uruchamia jej kontynuację mającą odzwierciedlać zarówno funkcjonalne aspekty produktów jak i przewagi marki. Hasło „Precyzja, wytrzymałość, elegancja w oknie” ma wprowadzić w życie nową ideę marki głoszącą, że okna firmy wyróżnia bezkompromisowa jakość, trwałość i nowoczesny design odpowiadający aktualnym trendom architektonicznym i preferencjom klientów.

„Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna DRUTEX to produkt dla każdego, w 100%  zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb Klientów. To okna dostępne w różnorodnych wariantach kolorów, kształtów, wzornictwa i materiałów, w zależności od preferencji odbiorców. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów bez względu na kraj, z którego pochodzą, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja.” - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu DRUTEX.

xczxvzxvvxvcxv

do góry